Topprankade återförsäljare
The End of the Sun är ett äventyrs- och utforskningsfantasyspel i första person med en riklig berättelse och många pussel att lösa. Det publiceras och utvecklas av den polska, lilla 3-personersstudion The End of the Sun Team med hjälp av en Kickstarter-kampanj. Spelets ledmotiv är slavisk mytologi och dess kultur, ritualer, legender och trosuppfattningar. Grafiken i spelet är gjord med en stor andel fotogrammetritekniker, där former, föremål med mera överfördes till den virtuella världen med hjälp av speciella foton. Studion skannade hundratals föremål, växter och till och med byggnader från etnografiska museer för att troget återge deras utseende i spelet. Vi kommer att få se effekterna av dessa arbeten när vi spelar rollen som Ashter, som har kunskap om Navia, den plats där människans öde formas. Han har några speciella färdigheter, bland annat tidsresor. Medan han letar efter sin vän anländer han till en märklig, övergiven slavisk by, där han kommer att lära sig historien om de människor som en gång bodde där. När han tänder en brasa kan han resa många år i tiden, så årstiderna och tiderna på dygnet förändras, liksom åldern på de människor som bor i byn. Genom att utföra olika sekvenser och handlingar i spelet kan du påverka spelets historia, eftersom händelser från det förflutna kommer att påverka invånarnas framtida öde. Det icke-linjära spelandet gör det möjligt att ta sig an spelet på ett mer individuellt sätt. Vissa scener i historien och omgivningen kommer endast att visas om du har markerat specifika ödesvägar. Genom att fördjupa dig i spelvärlden får du möjlighet att se föremål som är bortglömda sedan länge och oanvända idag samt upptäcka gamla vanor och aktiviteter.
The End of the Sun
The End of the Sun är ett äventyrs- och utforskningsfantasyspel i första person med en riklig berättelse och många pussel att lösa. Det publiceras och utvecklas av den polska, lilla 3-personersstudion The End of the Sun Team med hjälp av en Kickstarter-kampanj. Spelets ledmotiv är slavisk mytologi och dess kultur, ritualer, legender och trosuppfattningar. Grafiken i spelet är gjord med en stor andel fotogrammetritekniker, där former, föremål med mera överfördes till den virtuella världen med hjälp av speciella foton. Studion skannade hundratals föremål, växter och till och med byggnader från etnografiska museer för att troget återge deras utseende i spelet. Vi kommer att få se effekterna av dessa arbeten när vi spelar rollen som Ashter, som har kunskap om Navia, den plats där människans öde formas. Han har några speciella färdigheter, bland annat tidsresor. Medan han letar efter sin vän anländer han till en märklig, övergiven slavisk by, där han kommer att lära sig historien om de människor som en gång bodde där. När han tänder en brasa kan han resa många år i tiden, så årstiderna och tiderna på dygnet förändras, liksom åldern på de människor som bor i byn. Genom att utföra olika sekvenser och handlingar i spelet kan du påverka spelets historia, eftersom händelser från det förflutna kommer att påverka invånarnas framtida öde. Det icke-linjära spelandet gör det möjligt att ta sig an spelet på ett mer individuellt sätt. Vissa scener i historien och omgivningen kommer endast att visas om du har markerat specifika ödesvägar. Genom att fördjupa dig i spelvärlden får du möjlighet att se föremål som är bortglömda sedan länge och oanvända idag samt upptäcka gamla vanor och aktiviteter.
(*) Vi upptäckte den här produkten tillgänglig från 4 leverantörer som stöder 2 DRM-system: Steam & Epic Games på PC. Spelet kommer i utgåvan Standard. Vårt prisjämförelseverktyg har identifierat 5 digitala erbjudanden.
svarar på meddelandet från